KS Helpdesk

Helpdesk je nástroj pro řízení životního cyklu požadavků od jejich založení přes průběh řešení až po vyřešení a uzavření. Umožňuje udržovat informovanost všech zainteresovaných osob o stavu řešení požadavků, což vede k jejich rychlejšímu a efektivnějšímu vyřizování. Výstup z Helpdesku je hlavním podkladem pro vyhodnocení SLA (service level agreement).

Helpdesk společnosti Kancelářské Stroje s.r.o. využívá osvědčenou platformu JIRA, vytvořenou společností Atlassian. Pomocí vlastních úprav jsme přizpůsobili helpdesk potřebám pro sledování SLA a učinili z něj skutečně efektivní, spolehlivý a přehledný nástroj pro řízení, sledování a evidenci

veškerých zákaznických požadavků. Zároveň jsme dbali na maximální jednoduchost a přehlednost z pohledu uživatele. Celé řešení jsme nechali prověřit certifikačním procesem IBM a bylo úspěšně certifikováno v programu IBM Global Solutions Directory.

Máte-li zájem o podrobnější informace ke službě KS Helpdesk, můžete si stáhnout leták ve formátu PDF.

Ukázka uživatelského rozhraní (klikněte pro zvětšení)
Helpdesk1-gif
Přehled požadavků
Helpdesk2-gif
Dashboard (přehledová obrazovka)
Helpdesk3-gif
Detail požadavku

Klíčové vlastnosti našeho řešení Helpdesku:

  • Dodáván formou služby

  • Přímý přístup přes webový prohlížeč

  • Podpora skupinové práce a workflow s operátorem

  • Rozsáhlé možnosti individuálního nastavení kategorií požadavků

  • Snadné vyhledávání a filtrování požadavků dle specifických kritérií

  • Uživatelské role ve vazbě na jednotlivé kategorie zápisu

  • Sledování doby reakce a vyřešení ticketu

  • Notifikace formou e-mailu

  • Možnost komentovat a sledovat požadavky

  • Možnost vkládat přílohy, reklamovat řešení