Helpdesk je nástroj pro řízení životního cyklu požadavků od jejich založení přes průběh řešení až po vyřešení a uzavření. Umožňuje udržovat informovanost všech zainteresovaných osob o stavu řešení požadavků, což vede k jejich rychlejšímu a efektivnějšímu vyřizování. Výstup z Helpdesku je hlavním podkladem pro vyhodnocení SLA (service level agreement).
Helpdesk společnosti Kancelářské Stroje s.r.o. využívá osvědčenou platformu JIRA, vytvořenou společností Atlassian. Pomocí vlastních úprav jsme přizpůsobili helpdesk potřebám pro sledování SLA a učinili z něj skutečně efektivní, spolehlivý a přehledný nástroj pro řízení, sledování a evidenci
veškerých zákaznických požadavků. Zároveň jsme dbali na maximální jednoduchost a přehlednost z pohledu uživatele. Celé řešení jsme nechali prověřit certifikačním procesem IBM a bylo úspěšně certifikováno v programu IBM Global Solutions Directory.
Máte-li zájem o podrobnější informace ke službě KS Helpdesk, můžete si stáhnout leták ve formátu PDF.