Služby / Dohled IT

Dohled IT

Dohled IT, či chcete-li monitoring IT je služba, která umožňuje mít neustále detailní přehled nad stavem vaší IT infrastruktury. Jsme schopni dohledovat fyzické i virtuální servery, operační systémy Windows, Linux či Unix, dokonce i zařízení bez operačního systému. Může se jednat o servery, pracovní stanice, storage, routery, UPS, teploměry a vlhkoměry atp. V jejich rámci dokážeme monitorovat dostupnost celé řady služeb a rozličných výkonnostních parametrů.

Systém je schopen notifikovat formou e-mailu, SMS či automatického volání při překročení definovaných parametrů služeb a iniciovat příslušné kroky k odstranění nežádoucího stavu služeb. Podle formy služby, kterou si u nás vyberete, je pro následnou nápravu možno jak notifikovat vaše správce IT infrastruktury, tak naší hotline skrze aplikaci KS Helpdesk. Velmi zajímavá z pohledu plánování zdrojů v IT je možnost sofistikovaně pracovat s daty, které Nagios sbírá, a sledovat trendy. Při správném nastavení parametrů je takto možno předejít přetížení systémů posílením infrastruktury.

Dohledový systém automaticky provozujeme u všech zákazníků, kteří u nás outsourcují svoji IT infrastrukturu. Jsme schopni tuto službu rovněž provozovat i formou dohledu vaší již existující IT infrastruktury.

 Máte-li zájem o podrobnější informace ke službě, můžete si stáhnout leták ve formátu  PDF.

Ukázka uživatelského rozhraní (klikněte pro zvětšení)
Dohled3-png
Měsíční přehled stavu storage
Dohled4-png
Report o službách zařízení

Klíčové vlastnosti

  • Předcházení výpadkům – proaktivní dohled

  • Zkrácení reakční doby

  • Notifikace pomocí emailu, či GSM (sms, volání)

  • Nezávislost na operačním systému

  • Online přehled nad stavem zařízení

  • Podklady pro report

  • Sledování SLA a dostupnosti

  • Rychlé a včasné upozornění na výpadek

  • Dodáváno formou služby – minimální technické nároky ze strany zákazníka

  • Dostupnost 24x7x365

Zeptejte se nás

Přečtěte si také

OUTSOURCING IT SLUŽEB

Pro menší i větší společnosti z nejrůznějších odvětví, které preferují orientaci na svoje klíčové činnosti a péči o IT infrastrukturu.

ZJISTÍM VÍC

KLIENTSKÉ CENTRUM 24/7

Problém s PC, serverem nebo tiskárnou? 24x7x365 – volejte na KS Hotline kdykoli, jsme na to připraveni.

ZJISTÍM VÍC

HOSTING

Naše hostované řešení je umístěno ve více datových centrech v rámci Prahy. Naše služby jsou dostupné v režimu 24x7x365. K dispozici je po tuto dobu našim zákazníkům helpdeskový systém a telefonická hotline.

ZJISTÍM VÍC