Zpětná vazba zákazníka

Vážení zákazníci,
v rámci trvalého zlepšování kvality našich služeb provádíme průběžně v souladu s normou ČSN EN ISO 9001:2009 průzkum spokojenosti našich zákazníků. Získané informace nám pomohou vylepšit realizaci dodávek a veškerých námi poskytovaných služeb zcela dle vašich představ.

Budeme rádi, pokud si najdete čas pro jeho vyplnění i jen za vaše náměty a připomínky.
Za všechny odezvy vám předem děkujeme.

Dotazník

1. Jak jste se o nás dozvěděli?
2. Jak jste spokojen s úrovní webových stránek naší společnosti?
3. Jak jste spokojen s rozsahem nabízených služeb a produktů?
4. Jak jste spokojen s profesionalitou našich zaměstnanců?
5. Jak jste spokojen s cenou za poskytnuté služby?
6. Jak jste spokojen s poskytovaným smluvním servisem?
7. Jak jste spokojen s úrovní zpracování zakázek?
8. Jak jste spokojen s dodacími termíny?
9. Jak jste spokojen s úrovní a rychlostí vyřizování případných reklamací?
10. Odpovídá vždy kvalita zboží (množství, druh, uložení před poškozením) a služeb zadávací a průvodní dokumentaci?
11. Probíhají kromě pravidelných servisních návštěv ještě pravidelné informační schůzky k rozvoji vaší firmy?
12. Pokud ne, máte o ně zájem?
13. Plánujete v případě další zakázky využít našich služeb?
14. Prostor pro vaše připomínky a náměty:
Souhlasím s poskytnutím a zpracováním osobních údajů společnosti Kancelářské stroje s r.o.*
Jméno (nepovinné)
Pozice (nepovinné)
Firma (nepovinné)
Tel (nepovinné)
E-mail (nepovinné)
Opište kód:* Opiště čísla