KS Helpdesk

Helpdesk je nástroj pro řízení životního cyklu požadavků od jejich založení přes průběh řešení až po vyřešení a uzavření. Umožňuje udržovat informovanost všech zainteresovaných osob o stavu řešení požadavků, což vede k jejichž rychlejšímu a efektivnějšímu vyřizování. Výstup z Helpdesku je hlavním podkladem pro vyhodnocení SLA (service level agreement).

Helpdesk společnosti Kancelářské Stroje s.r.o. využívá osvědčenou platformu JIRA, vytvořenou společností Atlassian. Pomocí vlastních úprav jsme přizpůsobili helpdesk potřebám pro sledování SLA a učinili z něj skutečně efektivní, spolehlivý a přehledný nástroj pro řízení, sledování a evidenci veškerých zákaznických požadavků. Zároveň jsme dbali na maximální jednoduchost a přehlednost z pohledu uživatele. Celé řešení jsme nechali prověřit certifikačním procesem IBM a bylo úspěšně certifikováno v programu IBM Global Solutions Directory.

Klíčové vlastnosti našeho řešení Helpdesku:

  • Helpdesk je dodáván formou služby
  • Přímý přístup přes webový prohlížeč
  • Podpora skupinové práce a workflow s operátorem
  • Rozsáhlé možnosti individuálního nastavení kategorií požadavků
  • Snadné vyhledávání a filtrování požadavků dle specifických kritérií
  • Uživatelské role ve vazbě na jednotlivé kategorie zápisu
  • SLA (Service Level Agreement) – monitorování doby reakce a vyřešení ticketu
  • Notifikace formou e-mailu
  • Široké možnosti uživatelů – komentovat a sledovat požadavky, vkládat přílohy, reklamovat řešení

Služba Helpdesk je dále kromě aplikace JIRA zajištěna těmito spolehlivými technologiemi:

  • IBM WebSphere Application Server (aplikační server)
  • IBM HTTP Server (webový server)
  • MS SQL Server (relační databáze)

Klíčem k výběru těchto aplikací byla kromě ověřené spolehlivosti i rychlost odezvy. To jsou ostatně přesně ty vlastnosti, které od nás zákazníci očekávají při řešení svých požadavků.

Máte-li zájem o podrobnější informace ke službě KS Helpdesk, můžete si stáhnout leták ve formátu PDF.

 

Ukázka uživatelského rozhraní KS Helpdesk (klikněte pro zvětšení)

helpdesk
helpdesk
helpdesk
Přehled požadavků Dashboard (přehledová obrazovka) Detail požadavku

 

Zeptejte se nás

Kategorie*
Váš dotaz *
Jméno a příjmení*
Email*
Souhlasím s poskytnutím a zpracováním osobních údajů společnosti Kancelářské stroje s r.o.*
Opište kód:* Opiště čísla